Paneelit

– Rantalakeuden alueen kansanedustajaehdokkaiden suuri vaalitentti Limingan Heikki Sarvela -salissa maanantaina 13.4.  klo 19-21. Osallistuja: Latekoe Lawson Hellu

-Raahen lukion eduskuntavaalipaneeli lukion liikuntasalissa  tiistaina 7.4. klo 9.55-11.10. Osallistuja: Hanna Halmeenpää.

-Haukiputaan lukion Vaalipaneeli järjestetään tiistaina 7.4 klo 9.30 alkaen ja kestää maksimissaan 75 minuuttia eli klo 10.45 asti. Osallistuja Janne Hakkarainen.

-Eläkeliiton Oulunsalon yhdistyksen vaalipaneeli Oulunsalon Nuorisoseuralla ti.7.4.2015 klo 12.00 – 14.00. Osallistuja Latekoe Lawson Hellu.

-Oyy:n paneeli 8.4. Olemme varanneet puolueille mahdollisuuden ständeillä ja jakaa kampanjamateriaaliaan Linnanmaan kampuksella 8.4. klo 10-12 salin L2 edessä ennen vaalipaneelia. Osallistuja: Janne Hakkarainen

-Limingan lukio sekä Liminganlahden ja Tupoksen yhtenäiskoulut järjestävät keskiviikkona 8.4.2015 klo 12.30 – 13.30 paneelikeskustelun kansanedustajaehdokkaille Heikki Sarvela -salissa Limingan lukiolla. Paikalla ovat lukion 1 – ja 2-vuosikurssin opiskelijat sekä yhtenäiskoulujen 9-luokkalaiset, jotka laativat tilaisuuteen kysymyksiä ehdokkaille. Osallistuja Hanna Halmeenpää.

-Oulun kaupungin nuorisopalvelut järjestää 8.4 klo 12-14 vaalipaneelin Oulun Suomalaisen yhteiskoulun lukion auditoriossa, johon toivomme puolueeltanne nuorta ehdokasta osallistujaksi. Osallistuja Jenni Pitko.

-Caritassäätiön vaalipaneeli Oulussa 8.4. klo 14-15.30. Osallistuja: Kati Kurvi

-Vihannin yläkoulun ja lukion salissa 9.4. 11:50-13:00.. Yleisönä lukion 1. ja 2. vuosikurssin opiskelijat ja ainakin yläkoulun 8. ja 9. luokan oppilaat. Osallistuja Hanna Halmeenpää.

-Oulun normaalikoulun vaalipaneeli perjantaina 10.4. kello 13.00. Osallistuja: Maarit Sihvonen

-Perjantaina 10.4. klo 11-12:30 Keravalla AlfaTV:n studiolla kuvattavaan kaikkien eduskuntapuolueiden ehdokkaiden paneelikeskustelu. Osallistuja: Lea Krank.

-Ylivieskan seudun kansalaisopisto ja OAJ:n Ylivieskan paikallisyhdistys järjestävät Suuren vaalipaneelin su 12.4.2015 klo 11.15-12.15 Jokirannan koulun juhlasalissa, Visalantie 5, Ylivieska. Osallistuja Hanna Halmeenpää (kutsu meni suoraan).

– Kolme vaalipaneelia SuperParkissa järjestettävässä puolueiden yhteisessä koko perheen vaalitapahtumassa 12.4. klo 12-16. Tapahtuman alustava ohjelmarunko ja panelistit vihreiden osalta.

12:00 Avaus & Aki Louhela
12:30 ”Jääkkö nää tänne?” -paneeli (tulevaisuus, nuoret, lapset, koulutus). Osallistuja Jenni Pitko.
13:15 CityDance tanssinäytös ja Voiton taukojumppa
13:45 ”Pärjääkkö nää pohojosessa?” -paneeli (aluepolitikka, ympäristö). Osallistuja Mika Flöjt.
14:30 Aki Louhela
15:00 ”Tuukko nää toimeen?” -paneeli (talous, työllisyys, verotus, yrittäjyys). Osallistuja Hanna Halmeenpää.
15:45 Tapahtuman loppusanat

-Radio Pooki järjestää Raahessa kauppakeskus Mastossa suuren vaalitentin 13.4. klo 11-14. Osallistuja Maarit Sihvonen.

-Vaalipaneeli Oulun Steinerkoululla maanantaina 13.4. klo 10.30-11.45. Nuottasaaressa (Isokatu 94). Kysytty Jenni Pitko.

-Turvallisuus- ja ulkopoliittinen vaalipaneeli Oulussa ma 13.4. klo 18:30-20:30 Aleksinkulma; järj. Eurooppalainen Ouluseutu. Osallistuja Hanna Halmeenpää (kutsu meni suoraan).

-Partiolaisten järjestämä ehdokastapaaminen Oulun kumppanuuskeskuksessa 14.4. klo 17-19. Osallistujat: Silja Keränen, Janne Hakkarainen (pyydettiin suoraan)