Oulun seudun Vihreät naiset ry – OSVINA

Oulun seudun Vihreiden naisten jäseneksi voit liittyä tästä: http://www.vihreat.fi/liity?yhdistys=1017

Jos olet jo jäsen, voit maksaa jäsenmaksusi oheisen linkin kautta: http://www.vihreat.fi/jasenmaksu?yhdistys=1017&maksu=vanha_jasen

HALLITUS 2017

Puheenjohtaja Satu Haapanen, satu.haapanen(at)gmail.com

Varapuheenjohtaja Eija Kotkavirta, eija.kotkavirta(at)live.com

Sihteeri Monika Kangas-Siira, monika.kangassiira(at)dnainternet.net

Taloudenhoitaja Hanne Nissinaho, hanne.nissinaho(at)gmail.com

Muut hallituksen jäsenet:

Sari Törmänen
Heli-Hannele Haapaniemi
Kati Kurvi
Hannele Lantto-Kauppila
Miia Hirsikangas-Haataja

Ota yhteyttä sähköpostiosoitteeseen: info-osvina@vihreat.fi

Oulun seudun Vihreät naiset ry on kasvattanut tasaisesti jäsenmääräänsä ja on kolmanneksi suurin Vihreän liiton paikallisista naisjärjestöistä yhdessä Tampereen Vihreän naisjärjestön kanssa. Jäsenmäärän kasvu on seurausta aktiivisesta toiminnasta: OSVINA on järjestänyt useita eri keskustelutilaisuuksia ja muun muassa lastenjuhlia. Lisäksi OSVINA on ollut aktiivisesti mukana oululaisten naisjärjestöjen yhteistyössä, mm. järjestämässä Oulun kaupungintalolla pidettyä yhdenvertaisuusseminaaria. Oulun seudun Vihreät naiset ry:n tarkoituksena on luoda yhteyksiä vihreästi ajattelevien naisten välille ja rohkaista naisten yhteiskunnallista ja poliittista toimintaa Oulun seudulla.

OSVINA:n kotisivut löytyvät osoitteesta www.vihreatnaiset.fi/oulu/

Oulun seudun Vihreät naiset löytyvät myös facebookista.