Oulun seudun Vihreiden naisten jäseneksi voit liittyä tästä: http://www.vihreat.fi/liity?yhdistys=1017

Jos olet jo jäsen, voit maksaa jäsenmaksusi oheisen linkin kautta: http://www.vihreat.fi/jasenmaksu?yhdistys=1017&maksu=vanha_jasen

HALLITUS 2019

Puheenjohtaja Tarja Tapaninaho, tarja.tapaninaho(at)gmail.com

Varapuheenjohtaja Satu Haapanen, satu.haapanen(at)ouka.fi

Sihteeri Kerttu Hämäläinen

Muut hallituksen jäsenet:
Viestintä: Helena Kokko ja Hannele Lantto-Kauppila
Jäsenasiat: Heli-Hannele Haapaniemi
Muut hallituksen jäsenet:
Taina Mäntykenttä
Eija Kotkavirta
Sari Törmänen

Ota yhteyttä sähköpostiosoitteeseen: info-osvina@vihreat.fi

Oulun seudun Vihreät naiset ry on kasvattanut tasaisesti jäsenmääräänsä ja on kolmanneksi suurin Vihreän liiton paikallisista naisjärjestöistä yhdessä Tampereen Vihreän naisjärjestön kanssa. Jäsenmäärän kasvu on seurausta aktiivisesta toiminnasta: OSVINA on järjestänyt useita eri keskustelutilaisuuksia ja muun muassa lastenjuhlia. Lisäksi OSVINA on ollut aktiivisesti mukana oululaisten naisjärjestöjen yhteistyössä, mm. järjestämässä Oulun kaupungintalolla pidettyä yhdenvertaisuusseminaaria. Oulun seudun Vihreät naiset ry:n tarkoituksena on luoda yhteyksiä vihreästi ajattelevien naisten välille ja rohkaista naisten yhteiskunnallista ja poliittista toimintaa Oulun seudulla.

Oulun seudun Vihreät naiset löytyvät facebookista.